01.10.2015

Natura Food 2015



Już w najbliższy weekend odbędą się w Łodzi moje ukochane targi- Natura Food. Tych, którzy odwiedzali MTŁ w poprzednich latach nie muszę zachęcać do wizyty na ul. Skorupki-  mam nadzieję, że niezdecydowanych przekonają moje relacje z lat poprzednich: 




PS.
Jak zdążyliście zauważyć ostatnio na blogu niewiele się dzieje. Sprawy przyziemne pochłaniają mnie tak bardzo, że na rozwój Biedronki w kuchni zwyczajnie brak mi czasu i siły. W  związku z tym zostawiam Was z przepisami, które do tej pory opublikowałam na blogu a w poszukiwaniu nowych inspiracji odsyłam Was na polecane przeze mnie strony. Hasło dostępu do bloga skrzętnie zapisuję z nadzieją, że przyjdzie taki moment, gdy znów powiem o sobie, że jestem blogerem praktykującym. 


Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia!
Blogerka w stanie spoczynku
Biedronka w kuchni :)

Brak komentarzy :

font-family: 'Comfortaa', cursive;