08.09.2014

Biedronka na diecie - tydzień VIII

56 dni Wakacyjnej Akcji Motywacyjnej za mną... Z lekkim opóźnieniem zapraszam Was na podsumowanie ostatniego tygodnia moich zmagań!

Biedronka na diecie, Wakacyjna Akcja Motywacyjna


Końcówka minionego tygodnia obfitowała w wyjątkowe, kulinarne zdarzenia. Obłędna Próba Smaku w Lokalu, długo wyczekiwany obiad w malborskim Gothic Cafe & Restaurant, przepyszna kolacja u Maliki i niedzielne śniadanie Mistrzyni- Ewuni z bloga MojeTworyPrzetwory sprawiły, że w trosce o swoje samopoczucie mierzenie i ważenie odbyło się w czwartek. Przez kolejne 2 tygodnie ostro popracuję nad tym, aby osiągnąć wyznaczone cele do których zdobycia dzieli mnie jeszcze 1/3 dystansu. 

Póki co jest nieźle-> w ciągu ostatnich dwóch tygodni "zgubiłam" -6 cm na obwodach i jestem w stanie bez przerw na marszobieg przebiec całe 5 km :) 

A skoro teraz jestem w stanie przebiec 5 km, to 11.11 podejmę próbę przebiegnięcia 10 km podczas I Łódzkiego Biegu Niepodległości, na który możecie zapisać się tutaj. O tym jak mi pójdzie- poinformuję Was na pewno w przerwie między jednym, a drugim rogalem marcińskim:) 

MOJE POSIŁKI
1. pieczywo/serek chrzanowy/szynka/ketchup
2. śliwki
3. wieprzowina w sosie musztardowym/ryż pełnoziarnisty/pomidory/ogórki
4. owsianka z malinami i borówkami amerykańskimi
5. pieczywo razowe/serek paprykowy/wędlina drobiowa/ogórki kiszone


1. pieczywo razowe/serek paprykowy/wędlina drobiowa/ogórki kiszone
2. śliwki
3. leczo/pęczak
4. owsianka z malinami i borówkami amerykańskimi
5. pieczywo chrupkie/serek paprykowy/ wędlina drobiowa/ ogórki kiszone/ szczypiorek :) 
1. pieczywo chrupkie/szynka/ogórki kiszone
2. śliwki + prince polo (poza obiektywem;))
3. leczo/ryż pełnoziarnisty
4. ser kozi/figi/miód
5. pieczywo razowe/ serek chrzanowy/ogórki kiszone 
1. omlet/dżem z porzeczek
2. figi/banan/brzoskwinia/jabłka
3. leczo/ryż pełnoziarnisty
4. serek wiejski z ziołami i ogórkiem zielonym
5. "Próba smaku 2" w Lokalu (szefowa kuchni-> Marta Edmunds)
1. pieczywo razowe/serek ze szczypiorkiem/szynka/ogórki kiszone
2. banan/jabłko/figi/brzoskwinia
3. leczo/ryż pełnoziarnisty
4. serek wiejski z ziołami i ogórkiem zielonym 
5. ogórki kiszone/pomidory/brokuły/kalafior/kurczak pieczony
6. piwo- poza obiektywem 
1. parówki/ciabatta/pomidor
2. szarlotka
3. kurczak w piernikowym sosie- Gothic Cafe & Restaurant (Malbork)
4. uczta w restauracji Malika (Gdynia)
5. piwo i Mohito- poza obiektywem :) 






1. Mistrzowskie śniadanie u Ewy (Mojetworyprzetwory) + tarta Ewy ( poza obiektywem;)
2. rosół
3. kaczka/ryż/sałata/figi
4. figi/serek homogenizowany
5, sernik na zimno 

2 komentarze :

mojetworyprzetwory pisze...

Jestem z Ciebie dumna!
Wyglądasz pięknie i zazdroszczę samozapracia i tego, że biegasz, ja jeszcze jakoś nie mogę się przemóc, ale na wszystko przyjdzie czas :)
Jeszcze tego nie pisałam, ale podziwiam za odwagę, że piszesz o tych swoich zmaganiach i pokazujesz, że można, nie głodząc się i że MOŻNA!!!

Uściski! I trzymam kciuki, żebyś osiągnęły tyle mnie kg i cm ile sobie wymarzyłaś Asiu!

Katarzyna Jankowska pisze...

Nie trzeba się głodzić, żeby zgubić kilka kilogramów. Racjonalne jedzenie, ograniczenie cukru, białej mąki i porzucenie fastfoodowego jedzenia to już wystarczy. Do tego ruch. Trzymam kciuki bo wiem, że z każdym kilogramem mniej będziesz miała większą motywację. ! Pozdrawiam:)

font-family: 'Comfortaa', cursive;