02.09.2014

Biedronka na diecie- tydzień VII

Za mną już 7 tygodni zmagań- z lekkim opóźnieniem zapraszam Was na tradycyjny "przegląd tygodnia" :) 

Biedronka na diecie, Wakacyjna Akcja Motywacyjna

Dziś będzie krótko i na temat - doba ma tylko 24 godziny, obowiązków nie ubywa, a ja powoli zapadam w sen zimowy (co do zasady funkcjonuję od wschodu do zachodu słońca, więc jesienią i zimą czas mojej aktywności skraca się o 2-3 godziny...). Na szczęście już niedługo (przynajmniej w teorii ;)) nieco odpocznę i popiszę teksty, które od kilku tygodni układam w mojej głowie.

To, czego nauczyłam się w minionym tygodniu to jedna, ważna, bardzo odkrywcza;) rzecz-> NIE PRZYWIĄZYWAĆ SIĘ DO TEGO, CO WSKAZUJE WAGA W JEDNYM, KONKRETNYM DNIU. Podczas ostatnich pomiarów moja waga wskazywała 70,1 kg ( czyli wzrost o 1 kg w stosunku do poprzedniego ważenia) . Zgodnie z zaleceniem Moniki, przez kolejne 4 dni codziennie rano stawałam na wadze i  każdego dnia odnotowywałam spadek. W ubiegły czwartek na wadze pojawiło się 68,3 kg. Jaki z tego morał? Jeśli przytyliście (lub wydaje Wam się, że przytyliście) poobserwujcie swoją wagę przez kilka dni. Może się okazać, że wszystko jest w normie i nie ma powodów do paniki ( tak jak przez chwilę było u mnie), że dieta i podejmowany przez Was wysiłek nie przynoszą efektów.

Ps. W niedzielę przebiegłam "ciurkiem" 5 km! To naprawdę ogromny sukces, że bez interwałów, powolnym tempem dałam radę przebiec ten dystans!

MOJE POSIŁKI
1. chleb pełnoziarnisty/wędlina drobiowa/ketchup
2. brzoskwinia/morele/maliny/borówki amerykańskie/jogurt naturalny
3. pomidorówka z domowym makaronem
4. batony energetyczne
5. pavlova z owocami
6. popcorn
1. pieczywo pełnoziarniste/serek chrzanowy/wędlina drobiowa/ogórek kiszony
2. morele/brzoskwinia/maliny/borówki amerykańskie/jogurt naturalny
3. pomidorówka z ciecierzycą
4. batony energetyczne
5. ogórek/papryka/tzatzyki
6. popcorn

1. racuchy z jabłkami (przepis niedługo!)
2. morele/brzoskwinia/maliny/borówki amerykańskie/jogurt naturalny
3. pomidorówka z ciecierzycą
4. batony energetyczne
5. maca/tzatzyki

1. pieczywo chrupkie/serek chrzanowy/pomidor/ogórek
2. kiwi/morele/banan/śliwki/jogurt naturalny
3. penne pełnoziarniste/kurczak/pomidory/oliwki
4. banan/baton pełnoziarnisty
5. maca/tzatzyki
1. pieczywo pełnoziarniste/serek chrzanowy/salami/pomidor
2. pomidory/bazylia/jogurt naturalny
3. penne pełnoziarniste/kurczak/pomidory/oliwki
4. ananas/banan/kasza jaglana preparowana
5. popcorn
1. ciabatta/pomidory/parówki
2. banan
3. łosoś w sosie śmietanowo-koperkowym/ pieczone ziemniaki/pomidor
4. nektarynki
5. piwo
1. chleb z pestkami dyni/ twarożek z warzywami
2. wieprzowina w sosie musztardowym/ryż pełnoziarnisty/pomidory
3. banan
4. piwo
5. poza planem-> drobne przekąski na imprezie urodzinowej (telefon został w torbie:))

1 komentarz :

Oferial Oferial pisze...

Bardzo apetyczne te Twoje posiłki :) aż zgłodniałam.

font-family: 'Comfortaa', cursive;