24.08.2014

Biedronka na diecie - tydzień VI

Do zakończenia Wakacyjnej Akcji Motywacyjnej pozostało 6 tygodni- nie trzeba być zatem szczególnie uzdolnionym matematykiem, aby zorientować się, że oto dobiegłam do półmetku projektu. Tradycyjnie już zapraszam Was na podsumowanie moich zmagań.
Biedronka na diecie, Wakacyjna Akcja Motywacyjna

MINUSY 
Niestety- dziś rano znowu zobaczyłam na wadze tę cholerę o imieniu "siódemka" co oznacza że nie tylko nie straciłam na wadze, ale wręcz przytyłam 1 kg. Obwody też jakoś dramatycznie nie drgnęły ( na jednym mam spadek -1 cm, pozostałe stoją w miejscu) - innymi słowy- od ostatniego ważenia nie ma postępu.  Jak zobaczycie poniżej- troszkę sobie pofolgowałam w tym tygodniu- tak niewiele trzeba, żeby wrzucić dodatkowy kilogram. Ze względu na to, że waga lubi się wahać w zależności od ilości wody w organizmie- w najbliższą sobotę robię kolejny pomiar i w zależności od wyników zdecydujemy z Moniką, czy wdrażać plan naprawczy czy nie. 

PLUSY
Najważniejszym plusem jest widoczna poprawa mojej kondycji. Po zajęciach z fat burnu czuję niedosyt, dwa kółka biegu interwałowego po parku to nie problem a dziś pierwszy raz zrobiłam pełny, 30 minutowy trening na orbitreku (wariant "weight loss") bez konieczności obniżania ustawień orbitreka.

MOJE NOWE CELE 
Półmetek akcji to doskonała okazja na weryfikację celów. Zrozumiałam, że na początku przyjęłam błędne założenie co do celu- chodziło mi wyłącznie o spadek wagi o 5-6 kg. Bogatsza o doświadczenia ubiegłych tygodni do celu w postaci redukcji wagi o 5 kg dodaję dwa kolejne->  spadek w sumie mierzonych obwodów o 30 cm ( na dziś wynik wynosi -16 cm) oraz takie wzmocnienie kondycji, które pozwoli mi przebiec 5 km w ciągu 30 minut. Zrealizowanie 2 z 3 powyższych założeń będzie dla mnie ogromnym sukcesem. 
Jeśli zrealizuję każdy z powyższych celów 80% to również uznam, że WAM zakończył się sukcesem.
MOJE POSIŁKI
Od tego tygodnia rezygnuję z pokazywania Wam butelek z wodą- po zakończeniu wyzwania napiszę posta o moich ulubionych połączeniach smakowych :) 

1 pieczywo chrupkie/wędlina/pomidor- jestem uzależniona od tego zestawu :) 
2 brzoskwinia/borówki amerykańskie/jabłko/jogurt
3 makaron razowy/pomidory/bazylia/cebula/czosnek
4. batony energetyczne
5. pieczywo chrupkie/wędlina/pomidor
6. maślanka/banan

1. pieczywo chrupkie/konfitura z borówek amerykańskich
2. serek wiejski/pomidor/ogórek
3. ryż pełnoziarnisty/ ragout warzywne
4. batony energetyczne
5. pieczywo chrupkie/pomidor/wędlina
6. maślanka/owoce leśne

1. pieczywo pełnoziarniste/wędlina drobiowa/papryka
2. sałata lodowa/pomidor/ogórek/feta/ocet balsamiczny
3. ryż pełnoziarnisty/ragout warzywne
4. banan/baton energetyczny
5. banan
6. ryż pełnoziarnisty/ragout warzywne

1. zupa mleczna/zacierki/syrop z agawy
2a. sałata lodowa/pomidor/ogórek/feta/ocet balsamiczny
2b. fenomenalny sernik z karmelem i orzeszkami ziemnymi
3. delikatne pulpeciki wieprzowe (przepis już niedługo!)/kasza pęczak/buraczki w occie
4. owsianka/borówki/brzoskwinie
5. warzywa z wywaru/tzatzyki/pieczywo chrupkie/wędlina
6. maślanka

1. pieczywo pełnoziarniste/wędlina drobiowa/pomidor
2. czerwona kapusta/kalarepa/marchewka/sos jogurtowo-cytrynowy
3. delikatne pulpeciki wieprzowe/kasza pęczak/buraczki w occie
4. owsianka/borówki/brzoskwinie
5. pieczywo pełnoziarniste/szynka/pomidor/ogórek
6. maślanka

1. ciabatta/pomidor/parówki
2. czerwona kapusta/kalarepa/marchewka/sos jogurtowo-cytrynowy
3. najlepszy rosół na świecie/ domowy makaron 
4. pieczywo pełnoziarniste/wędlina drobiowa/pomidor
5. maślanka 


1. jajecznica z kiełbasą/chleb pełnoziarnisty czyli "przejedzenie" porannego ważenia ;)
2. banan
3. najlepszy rosół na świecie/ domowy makaron
4. pavlova z owocami ( bez kremu)-> zostały mi białka podczas robienia makaronu i nie mogłam ich tak po prostu wyrzucić ;)
5. jedyne bezmączne propozycje z "Włoszczyzny", które mogłam zjeść po 20.00 ( była jeszcze deska serów i wędlin) - nie przyprawiona niczym sałata, grillowana cukinia i bakłażan i pieczona papryka...

1 komentarz :

Ewelina S. pisze...

Pycha ! Przeglądam Twojego bloga i każdym daniem niesamowicie kusisz !!
Zapraszam do mnie - mam nadzieję, że też coś Cię zainspiruje.
www.filizanka-smakow.blogspot.com

Pozdrawiam !

font-family: 'Comfortaa', cursive;