03.08.2014

Biedronka na diecie- tydzień 3

Dobry wieczór! 
Resztkami sił (wszak biedronka to nie świerszcz...;))zapraszam Was na kolejne podsumowanie minionego tygodnia :)


O plusach i minusach napiszę za tydzień - dziś zgodnie z obietnicą opowiem Wam więcej o moich treningach. 
Rodzaj i formę treningów ustaliłam z Moniką indywidualnie. Tak naprawdę tylko zwiększyliśmy intensywność sesji w klubie fitness (od kwietnia chodziłam na siłkę, więc zmiana przebiegła raczej płynnie). Do tego dołożyłyśmy więcej ćwiczeń aerobowych.
Po kilkumiesięcznych poszukiwaniach znalazłam w końcu klub, który spełnia moje oczekiwania (zanim Monika stała się moją mentorką, za sprawą jej wpisów postanowiłam odwiedzić Fit Fabric, który stał się "moją siłką" ). W klubie ćwiczę 3 razy w tygodniu na zajęciach grupowych ( poniedziałek to fat burner/ środa-> TBC lub fit ball/ piątek-> płaski brzuch). Na siłowni  pojawiam się na 30-40 minut przed zajęciami i czas ten wykorzystuję na orbitrekową rozgrzewkę. Dodatkowo, od dwóch tygodni biegam w weekendy- dystanse są różne- od 3 do 5 km (stosuję metodę "oddechową"-> 30 oddechów marszu, 30-40 oddechów biegiem). 
Jeśli chcecie zgłębić wiedzę dotyczącą treningów, poczytać o tym co jest skuteczne a co działa na naszą niekorzyść, poczytać o planach treningowych- zajrzyjcie do Moniki ( zakładka FIT/sekcja TRENING)

Poniżej, tradycyjnie już, przedstawiam Wam zdjęcia moich posiłków. Nie obyło się bez kulinarnych porażek i drugiego nieudanego podejścia do placuszków z płatków owsianych. Nie składam jednak broni i tak długo będę eksperymentować z ciastem na placuszki, aż w końcu mi wyjdą :) 


1. pieczywo chrupkie/pomidor/wędlina drobiowa/kolendra
2. fasolka/sos jogurtowy
3. młoda kapusta wg przepisu Mamy Pana Biedronka
4. ciasto owsiane z morelami i brzoskwiniami
5. twaróg/ogórki małosolne/pomidory/cebula/koperek/pietruszka
6. maślanka/morele
7. melisa/cytryna/woda

1. pieczywo chrupkie/pasztet/ogórek małosolny
2. kulinarny fuck-up nr 1 ;)-> kasza jaglana/buraki/kolendra/pestki dynii
3. kulinarny fuck up nr 2 ;) -> pizza na spodzie z pieczonego kalafiora
4. ciasto owsiane z morelami i brzoskwiniami
5. pomidory/cebula/jogurt
6. kefir/maliny/borówki amerykańskie
7. limonka/bazylia/woda
1. owsianka z jagodami i serkiem wiejskim czyli skutek kolejnej nieudanej próby zrobienia placuszków owsianych
2. kulinarny fuck-up nr 1 ;)-> kasza jaglana/buraki/kolendra/pestki dynii
3. kulinarny fuck up nr 2 ;) -> pizza na spodzie z pieczonego kalafiora
4. ciasto owsiane z morelami i brzoskwiniami
5. pieczywo chrupkie/łosoś/sos jogurtowo-ziołowy
6. maślanka/maliny/banan/melisa
7. bazylia/limonka/woda
1. pierwszy udany eksperyment w tym tygodniu-> gofry na mące z cieciorki
2. serek wiejski/koperek/pietruszka/pomidor
3. jogurt/maliny/banan/borówki/kasza jaglana preparowana
4. gulasz z szynki wieprzowej/kasza pęczak
5. CHEAT MEAL- tort urodzinowy
6. pieczywo chrupkie/kindziuk/ogórek małosolny
7. mleko ryżowe/banan
8. cytryna/liście selera naciowego/woda
1. gofry na mące z cieciorki z czekoladą
2. seler naciowy/jabłka/orzechy włoskie/jogurt/sok z cytryny
3. gulasz z szynki wieprzowej /kasza pęczak
4. pomidor/ogórek/serek kozi/ocet balsamiczny
5. pieczywo chrupkie/kindziuk/dżem paprykowy
6. banan
7. cytryna/melisa/woda

1. sobotnia tradycja ;)
2. maliny/nektarynka/jagody/kasza jaglana preparowana/jogurt
3. gulasz z szynki wieprzowej/kasza pęczak
4. nasiona chia/mleko sojowe/jagody/maliny/amarantus ekspandowany
5. pieczywo chrupkie/kindziuk/dżem paprykowy
6. maślanka 

1. pieczywo chrupkie/pomidor/jajecznica ze szczypiorkiem
2. maliny/jagody/nektarynka/jogurt
3. kurczak słodko-kwaśny i polędwica po seczuańsku, czyli ostatnie odkrycie na  kulinarnej mapie Łodzi-> Złoty Imbir
4. banan/jabłko/siemię lniane/otręby
5. maślanka 

2 komentarze :

dr Lifestyle pisze...

Tak straszyłaś, że może mi się nie spodobać, a ja przybywam wyłącznie z pochwałami! :) Dobrze jest!

Biedronka pisze...

To dobrze Doktorze :D Będę trzymać tak dalej :D

font-family: 'Comfortaa', cursive;