21.07.2014

Biedronka na diecie - tydzień 1

Dziś zapraszam Was na podsumowanie pierwszego tygodnia moich zmagań. Nie wliczam w niego diety oczyszczającej, którą Monika "zafundowała" mi na dzień dobry, bo jak najszybciej chcę te tortury wymazać z pamięci. 
Najpierw napiszę Wam o plusach i minusach zmagań, a następnie przedstawię Wam zdjęcia tego, co jadłam przez ostatni tydzień. Opisy posiłków przedstawione są hasłowo- jeśli przepis na dany posiłek jest na blogu- od razu pojawi się link. Jeśli czegoś nie ma na blogu a chcecie, żebym podała dokładniejszy opis wykonania- dajcie znać. Nie jestem w stanie publikować wszystkich przepisów na bieżąco, wierzę też, że poradzicie sobie z przygotowaniem serka wiejskiego z warzywami :)  

No to zaczynamy.... 
Biedronka na diecie, Wakacyjna Akcja Motywacyjna
PLUSY:
  • mam jeszcze więcej energii (choć dla moich bliskich i współpracowników to raczej minus ;))
  • z dnia na dzień odstawiłam czekoladę i słodycze, od których wydawało mi się, że jestem uzależniona
  • precyzyjnie planuję posiłki, przez co na jedzenie (wbrew pozorom) wydałam mniej niż zwykle
  • nie podjadam!  
  • siłą rzeczy do Akcji wciągnęłam Pana Biedronka (w lodówce pojawiło się więcej nieprzetworzonej żywności), który np. dziś pochwalił obiad zawierający tofu :) 
  • dostałam "weny" i blogowanie, szukanie inspiracji dostarcza mi jeszcze więcej frajdy!
  • i co najważniejsze....NIE JESTEM GŁODNA :)) 
MINUSY:
  • przez zmianę diety pogorszył się stan mojej skóry - to przejściowe i związane z oczyszczaniem organizmu, więc cierpliwie czekam na poprawę :)
  • przygotowanie jedzenia na cały dzień ( dla mnie i Pana Biedronka) zajmuje około 1 - 1,5 godziny, co sprawia że mój poranek skrócił się o jakieś 30 minut
  • spodziewam się większego rachunku za wodę- z powodu zwiększenia ilości spożywanych płynów odczuwam skutki wzmożonego filtrowania nerek :) 
MOJE POSIŁKI : 


1. owsianka na wodzie/maliny/borówki/sezam
2. cukinia+ fasolka szparagowa + seler naciowy gotowane na parze/pomidor/tzatzyki
3. zupa fasolowa bez zasmażki
4. 2 batoniki owsiane
5. pieczywo chrupkie/wędlina drobiowa/pomidor
6. marchewka/jogurt/migdały/cytryna/cynamon
7. woda/cytryna/mięta



1. omlet (2 jajka+1 banan+1 łyżka mielonego siemienia lnianego)/ serek twarogowy/porzeczki
2. mix sałat / pomidorki koktajlowe / ocet balsamiczny z owocami leśnymi
3. zupa fasolowa bez zasmażki
4. kKiwi/pomarańcza/jogurt/sezam 
5. arbuz/ser bałkański/ocet balsamiczny/pestki dyni/ mieszanka sałat
6. serek wiejski/pomidor/cebula
7. woda/ogórek/pomarańcza

1. pieczywo chrupkie /pomidor/pietruszka/wędlina drobiowa 
2. serek wiejski/ ½ pęczka rzodkiewek/ ogórek/ pestki dyni
3. pierś z indyka z g zamarynowana na noc wcześniej w 2 łyżkach sosu teriyaki, 1 łyżce sosu sojowego i soku z 1 pomarańczy usmażona na patelni grillowej/ ryż pełnoziarnisty/ brokuły 
4. batoniki owsiane
5. sałatka grecka
6. koktajl (maliny/maślanka/ syrop z agawy)
7. woda/Brzoskwinia/mięta

1. 2 gofry pełnoziarniste / porzeczki
2. sałatka grecka
3. maliny/jogurt/siemię lniane
4. pierś z indyka z g zamarynowana na noc wcześniej w 2 łyżkach sosu teriyaki, 1 łyżce sosu sojowego i soku z 1 pomarańczy usmażona na patelni grillowej/ ryż pełnoziarnisty/ brokuły 
5. pieczywo chrupkie/serek wiejski/warzywa
6. CHEAT MEAL ( czyli jeden posiłek w tygodniu "bez ograniczeń"): menu Próba Smaku -> Lokal
7. woda/czerwona porzeczka/imbir


1. 2 gofry pełnoziarniste / porzeczki
2. serek wiejski/ ogórek / pestki dynii/ rzodkiewki 
3. zupa krem z pomidorów z jogurtem naturalnym z ryżem pełnoziarnistym
4. batoniki owsiane
5. kozi ser/ miks sałat/ czerwone porzeczki / pestki słonecznika
6. pieczywo chrupkie/ tuńczyk z wody/ogórek kiszony
7. woda/mięta

1. parówki z wody/pomidor/bułka z ciemnego pieczywa- jedyny posiłek, z którego nie zrezygnuję nawet na diecie:)
2. maślanka/maliny
3. jabłko/nektarynka
4. łosoś marynowany w koperku, cytrynie, oliwie,pieprzu i pieczony w piekarniku/ brokuły
5. cukinia z grilla/sałatka z bobu, kaparów i pietruszki/sałatka z tuńczyka/tzatzyki/pomidor
6. martini/sok z wiśni (poza planem zdjęciowym :))

1. pieczywo chrupkie/tzatzyki/pomidor/wędlina drobiowa
2. nektarynka/banan
3. mizeria na jogurcie/ sałatka z bobu, kaparów i pietruszki/ marchewka/cukinia z grilla/ kurczak z grilla
4. nektarynka/pomarańcza
5. maślanka/maliny/borówki/brzoskwinia
6. małe piwo (poza planem zdjęciowym:))

Relacja z kolejnej porcji zmagań- już za tydzień!

Brak komentarzy :

font-family: 'Comfortaa', cursive;