14.01.2013

Ptysie z farszem z szynki szwarcwaldzkiej i suszonych pomidorów

Jakiś czas temu pokazałam Wam jak krok po kroku zrobić ptysie. Dziś zapraszam Was na ptysie w wersji wytrawnej- z farszem z szynki szwarcwaldzkiej i suszonych pomidorów. To kolejne danie, które zaliczyło swój debiut podczas Świąt Bożego Narodzenia. Jeśli macie w planach zorganizowanie domówki i szukacie pomysłu na przekąskę - dzisiejsza propozycja będzie rozwiązaniem idealnym :) 

przepis na ptysie, przystawka, suszone pomidory, szynka

POZIOM TRUDNOŚCI: łatwe
CZAS PRZYGOTOWANIA:  10 minut

POTRZEBNE BĘDĄ:
  • miska
  • ptysie przygotowane wg tego przepisu

SKŁADNIKI: 
  • 100 g szynki szwarcwaldzkiej
  • 50 g suszonych pomidorów
  • 1 mała cebula
  • serek ziołowy
  • 2 łyżki śmietany 18%
  • świeżo mielony pieprz

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:
  • Szynkę  kroimy w cienkie plasterki i wrzucamy do miseczki.
  • Dodajemy pokrojone w drobną kostkę suszone pomidory, posiekaną cebulę, serek ziołowy, śmietanę i świeżo mielony pieprz.
  • Całość dokładnie mieszamy. 
  • Farsz nakładamy łyżeczką na przekrojone ptysie. 

WŁALA :)


6 komentarzy :

szalonapatelnia pisze...

Fajny pomysł:) Zachęcam do dodania przepisu do mojej akcji "Ptysiowo" na durszlaku. Pozdrawiam:)

Biedronka pisze...

Dzięki za informację- przepis dodany!

Marzena pisze...

Bardzo fajny pomysł:-) Już dzisiaj widziałam u Ciebie ptysie i sobie powiedziałam, że niedługo zrobię, ale te wytrawne rewelacja:-)

Biedronka pisze...

To jest właśnie fantastyczne w ptysiach- można je podać na tysiąc sposobów :)

Anonimowy pisze...

a ja je jadłem, mniam pyszne, słonawe dobre na przegryzke :)

Biedronka pisze...

Oto nadeszła wiekopomna chwila... Po 7 miesiącach blogowania doczekałam się pierwszego komentarza Pana Biedronka :D

font-family: 'Comfortaa', cursive;