28.07.2012

Koktajl z czerwonych porzeczek

porzeczkowy smoothie, koktajl z czerwonych porzeczek
Ach, co to był za wieczór... Zwykle chodzę spać o 22.00 ale wczorajszej transmisji z ceremonii otwarcia Igrzysk Olimpijskich przegapić nie mogłam. Jestem zachwycona tym, co przygotowali Brytyjczycy. Królowa  Elżbieta, Jaś Fasola, James Bond i brytyjska muzyka... Czy do pełni szczęścia potrzeba czegoś więcej? OCZYWIŚCIE, ŻE TAK :) Wiem, że Olimpiada to wydarzenie sportowe, ale ja nie pogniewałabym się za fragment poświęcony brytyjskim kucharzom-celebrytom. Nigella, Jamie czy Gordon powinni mieć swoje pięć minut ...  Czepiam się czepiam, ale taka już moja natura :) Mówiąc całkiem serio- to była najfajniejsza ceremonia otwarcia, jaką widziałam :) 

Dziś szybki przepis na koktajl z czerwonych porzeczek. Ponieważ sezon na porzeczki powolutku dobiega końca- nie zwlekajcie z jego przyrządzeniem. Jest mocno owocowy, a przede wszystkim bardzo orzeźwiający- w sam raz na dzisiejsze upały :) 
POZIOM TRUDNOŚCI:  proste
CZAS PRZYGOTOWANIA: 5 minut
POTRZEBNE BĘDĄ:

  • blender 
  • wysoka szklanka

SKŁADNIKI:

  • 2 banany pokrojone w drobną kostkę i zamrożone 
  • 2 łyżki serka homogenizowanego waniliowego 
  • 1 szklanka jogurtu greckiego 
  • 1 szklanka czerwonych porzeczek.

SPOSÓB PRZYRZĄDZENIA:
  1. Banany, serek homogenizowany, jogurt i połowę owoców miksujemy w blenderze.
  2. Dodajemy resztę owoców i dalej miksujemy.
  3. Przelewamy do szklanki i podajemy od razu.
WŁALA:)

2 komentarze :

Magdalena Majchrzak pisze...

Połączenie banan-porzeczka rewelacja. Asia jeszcze tylko podaj gdzie można kupić obrane porzeczki:P i koktajl ten mogę robić codziennie.

Biedronka pisze...

Madzia, dla Ciebie to ja mogę te porzeczki obierać własnoręcznie :)

font-family: 'Comfortaa', cursive;